har du flyttet din adresse?

___________________________________________________________________________________________________________________________

21. november 2014

________________________________________________________________________________________________________________________

.

please, follow my new site:

 

 kirstenskaarup.dk

.

.

I have moved to this site:

kirstenskaarup.dk

.

pulled portobello

pulled-portobello1

Se opskriften her.

.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. november 2014

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

.

.

f ø l g  m e d  p å  m i n  n y e  b l o g

.

.

kødfrifredag.dk har skiftet adresse

Har du husket at tilmelde dig nyhedsbrevet på mit nyt site, så du stadig modtager nye grønne opskrifter hver uge?

Den nye adresse er: www.kirstenskaarup.dk

I dag er der opskrift på en dejlig grønkålssuppe med et lille twist.

.

jadesuppe med æbletern og kokos

grønkålssuppe

Opskriften fnder du her.

.


~ by kodfrifredag on 10. November 2014.

5 Responses to “har du flyttet din adresse?”

  1. Tillykke med in nye hjemmeside, Hvor er den flot! Tak for alle de lækre opskrifter! Du er dygtig!

    Vh Tina Munch ······································· GRAFISK TEGNESTUE ······································· Vinkelsti 30, Klitmøller ‘Cold Hawaii’ DK-7700 Thisted

    tina@munch1.dk Tel +45 22421665 ·······································

    Den 10/11/2014 kl. 09.28 skrev Kødfri fredag :

    > >

    • Tusnd tak for rosen, Tina. Jeg er glad for, at du kan lide den nye side (ekstra flot at få ros af en grafiker!), og jeg håber, du er flyttet med over på den nye side.
      Kh Kirsten

  2. Jamen, det er så skønt at få et billede med i nyhedsbrevet, så jeg har mere lyst til at få disse af den gamle udgave!

    Caroline

    • Kære Caroline, Jeg arbejder på at få et lille billede med i nyhedsbrevet. Så hvis du har lidt tålmodighed, så tror jeg det kommer. Men der er lidt startvanskeligheder, som jeg håber, du kan bære over med. Jeg håber, du trods alt flytter med over til den nye side.
      Kh
      Kirsten

Leave a comment